Ne Alacağım?! -Eldiven

Merhabalar millet! Ben Arda Eren Güner, İki Teker Eren! Bloğuma hoş geldiniz! Ekipmanları motoruma'dan alcağım.Kadıköy'de mevcut motoruma mağazaları. Şimdi eldiven seçme vakti! Hadi başlayalım!

Ekipmanlar hakkında çok bi bilgim yok, bunu söylemek lazım. Söylediysek başlayabiliriz.
Öncelikle bazı katagoriler var. Kışlık, Deri, Mevsimlik, Enduro Touring, Yazlık ve Yarış eldivenleri.
Peki ya ben ne alacağım? Deri eldiven! En temizi.
Öncelikle az bütçenin etkisi ile fiyatı artan yapıp bakıyoruz.
3 tane şık geldi önümde:
A) Venom Cobra Kids / 90TL
B) Vexo Speed / 185TL
C) Vexo Comfort

Açıklamalara bakıyorum, bana uygun olanı bulmak için.

90TL fiyatı ile güzel gözüküyor, buna bir +++ koyuyoruz. Artılara göre değerlendireceğiz.

Fiyatı bi hayli yüksek olup güzel bir eldiven görüyoruz. Ancak güzel gözüküyor, bunu ben beğendim. Benim ilk hedefim bu! Bunu alıp blogumda da yazıcağım.
Kullanıcı Fotoğrafları böyle:
Güzel, bunu aklıma taktım, alacağım.
Şimdilik görüşmek üzere! İyi Günler!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ne Alacağım?! Kask

İki Teker Eren Ne?!