İki Teker Eren Ne?!

Millet merhaba! Ben Arda Eren Güner, 16 yaşına 4 ekim 2017'de girdim. 2014 nisanda zehri kapmıştım, aklıma takılmıştı, 2015de unutmuştum ancak 2016 aralık gibi aklıma kurt düştü ve araştırmaya başladım! Araştırmalar bi zaman aksadı ve 2017 ekimde başladı yine merak.
Bu bi günlük bi süreç olmayacak bu blog. bu blog yaklaşık 2 yıllık bi süreç içerisinde gelişecek, umarım ki seneye kadar motorumu alırım ve daha güzel yazı yazabilirim.
Öncelikle benim bir hedefim var, KTM 125Duke
 
Bunun sıfırını almak zor, büyük ihtimalle zamanı gelince alacağım ikinci el olacak. 11 Kasım için sıfır fiyatı 15.000TL,  ikinci elleri de 8.000TL. Cidden pahalı, ancak aşık oldum gördüğüm zaman.
Ancak seneye kadar 1.000TL'ye kadar biriktirip ekipman almayı düşünüyorum. Param oldukça alacağım. Her an!
Ekipmanlar kask,ceket,eldiven dizlik. bot gibi bi ihtiyacım seneye olcağını sanmıyorum.
Önceliğim eldiven, kask, ceket, dizlik.
Neyse, şimdilik bu kadar yeter, bir sonraki yazımda yakında olur herhalde. Sağlıcakla kalın! Görüşürüz!
E-Mail: ardaerenguner@gmail.com
İnstagram: ereng35

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ne Alacağım?! Kask

Ne Alacağım?! -Eldiven